پیشینه تحقیق وفاداری مشتری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق وفاداری مشتری

۵ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق وفاداری مشتری

دانلود پیشینه تحقیق وفاداری  مشتری پیشینه تحقیق وفاداری مشتری پیشینه تحقیق وفاداری مشتریدانلود پیشینه تحقیق وفاداری مشتری پیشینهومبانینظریوفاداریمشتریپیشینهمبانینظریوفاداریمشتری

-------

پیشینه تحقیق وفاداری  مشتری
پیشینه تحقیق وفاداری مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 0
قیمت: 26400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 23 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏وفاداری مشتری
‏فهرست:
‏مفهوم‏ ‏وفاداری‏
‏2-8-1-1 ‏رویکرد‏ ‏رفتاری‏
‏2-8-1-2‏رویکرد‏ ‏نگرشی‏
‏وفاداری‏ ‏شناختی‏
‏وفاداری‏ ‏احساسی‏
‏وفاداری‏ ‏کنشی‏
‏وفاداری‏ ‏در‏ ‏عمل‏
‏2-8-2 ‏وفاداری‏ ‏مشتری‏ ‏به‏ ‏خرده‏ ‏فروشی‏
‏2-8-3 ‏نقش‏ ‏شکل‏ ‏و‏ ‏ویژگی‏ ‏های‏ ‏خرده‏ ‏فروشی‏ ‏در‏ ‏وفاداری‏ ‏مغازه‏
‏2-9 ‏رابطه‏ ‏بین‏ ‏ارزش‏ ‏برند‏ ‏و‏ ‏وفادار‏ ‏ی
‏2-10 ‏بازار‏ ‏پوشاک‏ ‏ایران
‏2-10-1‏تاریخچه‏ ‏بازار‏ ‏پوشاک‏
‏2-10-2 ‏حضور‏ ‏نام‏ ‏های‏ ‏تجاری‏ ‏لوکس‏ ‏مد‏ ‏خارجی‏ ‏پوشاک‏ ‏در‏ ‏ایران‏ ‏و‏ ‏کرمان
‏2-11 ‏بازار‏ ‏خاکستری‏ ‏در‏ ‏ایران‏
‏-12‏پیشینه‏ ‏تحقیق‏
‏منابع
‏فارسی
‏لاتین
‏مفهوم وفاداری
‏در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ،تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند .یاکوبی و چستنات به این نتیجه رسیدند که بیش از 50 روش متنوع برای درک وفاداری وجود دارد و این چنین نتیجه گیری نموده اند :‏«‏تمایل شدیدی در درک و شناخت موضوع وفاداری وجود دارد ،اما پس از مطالعه این مجموعه به این نتیجه رسیدیم که هنوز هیچ توافقی در زمینه این موضوع وجود ندارد که منظور از وفاداری چیست ؟‏»‏ (حاج کریمی و جلال زاده ،1387).
‏ وفاداری یک واژه قدیمی است که تعهد عمیق به کشور ،خانواده یا دوستان را توصیف می کند و (نوری کنده ،1388) وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه ،هر دو برنده باشند.‏ تعریف دیگری از وفاداری که می توانیم در اینجا مطرح کنیم عبارتست از : ‏«‏وجود یک نوع نگرش مثبت به یک (مارک ،خدمت ،مغازه ،فروشنده ) موجود و رفتار حمایتگرانه از آن ‏»‏ همان طوری که مشاهده می شود در تعریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود :
‏رویکرد رفتاری
‏رویکرد نگرشی
‏2-8-1-1 رویکرد رفتاری
‏براساس رویکرد رفتاری ،وفاداری مشتریان به عنوان یک رفتار تعریف می گردد.معیارهای رفتاری ،وفاداری را از طریق ترتیب و توالی خریدها (چند بار متوالی خرید صورت بگیرد )، سهمی از خرید ها (چند درصد از علامت تجاری الف بوده است ) تعریف کرده اند .در این رویکرد وفاداری به صورت یک پیوستاری در نظر گرفته می شود که از وفاداری کامل تا بی تفاوتی گسترده شده است‏
‏ (حاج کریمی و جلال زاده ،1387).
‏فرض کنید که پنج محصول الف،ب،ج،د،ه در بازار موجود است .مصرف کنندگان را براساس نوع وفاداری می توان به 4 گروه تقسیم کرد :
‏بسیار وفادار .مصرف کنندگانی که در تمام اوقات یک محصول را می خرند .الف الف الف الف الف الف نشان دهنده این نوع وفاداری است .
‏وفاداری نسبی و موقت .مصرف کنندگانی که به دو یا سه محصول وفادار می مانند .الف ب ب الف الف ب نشان دهنده این نوع رفتار خرید است .

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق وفاداری مشتری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق وفاداری مشتری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق وفاداری مشتری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.